Wednesday, February 1, 2017

Dag #65


Klockan är bara 10:10 så det är lite svårt att utvärdera dagens internetbantning. Men inledde iallafall starkt genom att äta frukost och läsa tidningen helt ostörd av dator och mob eftersom de fick vara kvar på rummet.

har varit stressad över att jag skrivit så lite när jag tänkt att detta skulle vara en skrivresa. Men det har varit så informationsrika dagar, det har inte gått. Rebrandade därför hela resan och den är nu istället en inspirationsresa. Pressure's off och det känns så skönt och befriande att jag tror skrivet kommer ta fart av sig självt.

Imorgon ska jag ta tåget tillbaka till NYC, älskar tåg!

Har förresten bytt rum på hotellet. Nu bor jag så här (se bild ovan)  Det är så gammaldags och special här på College Club of Boston, som att resa i tiden tillbaka in i Pappa Långben.






No comments:

Post a Comment