Wednesday, October 12, 2016

Så roligt och svårt

Sitter och skriver tredje boken om Nina. Det är så roligt och svårt.

skulle vilja åka bort helt själv så jag fick OBRUTEN SKRIVTID. men det funkar inte riktigt just nu. ska försöka planera in det till nästa bokprojekt. åka någonstans helt själv i januari - februari.

här i new york duggar helgdagarna tätt i september-oktober.
idag är det till exempel Yom Kippur. I förrgår var det Columbus day.

Vi har haft en underbar långhelg med besök från LA.
Här nedan har vi sagt till på restaurangen att Dina fyller år så hela restaurangen sjöng för henne. Egentligen fyller hon i slutet på oktober men hon var inte emot detta förslag.
Jag tog så mycket fina bilder men som den jubelidiot jag är har jag lyckats tappa minneskortet ur en ficka som jag ordentligt knäppt med knapp.

Så ni får tänka själva hur resten var.

No comments:

Post a Comment