Wednesday, May 11, 2016

Ännu mer obetald reklam.



kommer ni ihåg att jag ärvde pappas kamera? 
den var för stor och proffsig för mig. 

Den var som att köra Hummer när jag egentligen drömde mer om en Fiat 500. 
jag gick till kameradoktorn med den och bad att få växla in den. 

det jag älskar med kameradoktorn var att de då ifrågasatte om jag alls behövde ny kamera pga de själva gillar den jag har så mycket (Fujifilm x-e2). 

denna säljointresserade inställning sporrade mig genast till köp!
testar därför nu Fujifilms storasyskon X-Pro2. So far älskar jag den men behärskar den inte alls. 
Ser fram emot att lära mig allt med den.

Måste också tipsa om Marie Kondos bok. Jag ska flytta så mycket framöver, ser nu fram emot alla saker jag ska skiljas ifrån, som kommer hitta nya hem där de uppskattas mer.

Lisa var precis förbi. Hon fick med sig lite kläder. Ska försöka pracka på alla kläder som kommer hem till mig. Ut med er i världen! Have fun!


No comments:

Post a Comment