Wednesday, April 13, 2016

En av anledningarna till att jag lever med A Frostenson



Jag tycker det är viktigt att ens partner är snygg och rik, men framförallt måste hen vara rolig. Då kan hen vara både ful och pank det gör inget.

min man är snygg tycker jag och han är varken rik eller fattig men han är rolig

hittade detta bevis när jag gick igenom gamla blogginlägg från den tid, helt nyss, när det var normalt att gå någonstans för att hyra film.

Sommarprat

Jag: Vaskning. Det är väl det äckligaste man kan göra.

Anders: Ja.

Jag: Det är så Marie Antoinettigt. Så provocerande. Men idag när jag lämnade tillbaka videofilmerna tänkte jag att det kanske är den fattiges vaskning. För man hinner ju nästan aldrig se båda filmerna. Det är ju också slösigt.

Anders: Mmm. Vi får börja vaska så. Hyra två, men säga redan i hyrbutiken: Jag hyr båda, men du kan ta den här direkt och ställa på hyllan.

No comments:

Post a Comment