Tuesday, February 9, 2016

Vad jag unnat mig

detta har alltså hänt sen januari: en älskad älskad människa är död + jag har tvingats till en ofrivillig om än tillfällig uppslitande skilsmässa från man och två barn, försöker trösta min egen ledsna mamma + min ledsna 8-åring och fixa mig själv och jobb och flytt mitt i allt.

so well, jag har unnat mig!
det gör skillnad. 

detta har jag unnat mig:

ett par nya jeans 
ny kappa EJ PÅ REA
hotellfrukost ibland
hudkräm, investerade i både dag- och nattkräm, vill nu plussa på med ögonkräm
bullar - fabriques
kvalitetschoklad
färdiga middagar från panini (rekommenderar verkligen dessa)
yllesockor
eltandborste

dyraste lyxen: lagning av tand som gått sönder pga konsumtion av ahlgrens bilar. tandläkaren varnade även för Polly.





No comments:

Post a Comment