Saturday, December 26, 2015

"Finns det något jag kan göra?"

Flyttar tillbaka till Sverige på ett tag på måndag för jag måste vara nära mina föräldrar när pappa är sjuk. Tar med mig Niki men Joel och Vanja och Anders stannar i New York.

Så svår situation, går sönder när jag tänker på det.
Men måste göra så här.

Så splittrad av allt och det måste märkas för många ser sorgset på mig och frågar "Finns det något jag kan göra?"

Det är så fint frågat men nej, det gör det nog inte. Förutom en grej.

Det enda jag verkligen kunnat komma på som skulle hjälpt i den här situationen var om vi kunnat få komma in hos våra grannar när de var bortresta över jul, för att få låna deras dansspel hemma hos dem några timmar.

Men den önskan är liksom för weird. "Kan vi få nycklar till er så vi kan dansa hemma hos er när ni firar jul?"

Så nej, det finns nog inget någon annan kan göra just nu. Men tack för omtanken.

Ps. Om du är i sorg, var inte rädd för att fråga mig om du kan få låna mitt hem när jag är borta på jullunch. Vi har tyvärr inga dansspel, men vi har fin utsikt och massor av bra böcker.

No comments:

Post a Comment