Monday, October 13, 2014

Mer Stockholm


Mitt besök i Stockholm den här gången har präglats av tankar på böcker, förlag, sjukhusbesök och pendeln ut till Huddinge sjukhus. Här är jag på pendeln på väg förbi förlaget. 


Har dock också hunnit med annat, som att gå på rolig fest hos Nina Beckmann. 

Åh Nina!




Har också knallat förbi Rosendal.


Kollat ormvråksskelett på Skansen. 


Tänkt på Victoria, Estelle, grodutställningar och den ofattbara likheten mellan mor och dotter. 


Hyser MYCKET varma känslor för kronprinsessan. Lite komplicerat eftersom jag egentligen tycker kungahuset är en anakronism, men Victoria verkar så oerhört sympatisk. Här ovan är hon lite äldre än Estelle där uppe i famnen på grodutställningen. 
Lyssnar ni på Alex & Sigge? Min favoritsnutt genom alla program var när Sigge kom på sig själv med att säga "Vad stor hon har blivit" om Estelle. 

Apropå poddar - träffade Johanna Swanberg idag och här vill jag gärna göra hjärtan runt hela namnet men hittar inte emojis på Blogger. Men ni vet väl att hon också har pod?
Du hittar den här:



Sedan läste jag på lite om kommunistiska kubanska krokodiler. 


Ej välkomna i USA. Om de inte fötts i Sverige. 

No comments:

Post a Comment